Prekių krepšelis

0

Jūsų pirkinių krepšelis tuščias

Eiti į parduotuvę

D.U.K

D.U.K

D.U.K. (Dažniausiai Užduodami Klausimai)

  1. Kaip užsisakyti prekę?

Užsisakyti prekę galite purpure.lt internetinėje svetainėje, prisiregistravę arba kaip svečias. Taip pat užsakymą galite pateikti el. paštu arba telefonu.

  1. Kokie yra pristatymo būdai ir kaina?

Pristatymo būdai ir kainos priklauso nuo Jūsų pasirinkimo. Galimi pristatymo būdai pateikiami mūsų internetinėje svetainėje skiltyje "Pristatymas".

  1. Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Prekių pristatymo laikotarpis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo bei prekių prieinamumo sandėlyje. Paprastai prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo.

  1. Kaip atsiskaityti už užsakymą?

Atsiskaityti už užsakymą galite pasirinkdami vieną iš mūsų svetainėje pateiktų atsiskaitymo būdų. Galimi atsiskaitymo būdai: banko pavedimu, kreditine kortele, internetinės bankininkystės sistemos arba grynaisiais atsiimant prekę.

  1. Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?

Grąžinti ar pakeisti prekę galite pagal mūsų Pinigų grąžinimo taisykles. Norėdami grąžinti ar pakeisti prekę, turite kreiptis į mus el. paštu arba telefonu.

  1. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?

Jei gavote pažeistą prekę, nedelsdami kreipkitės į mus el. paštu arba telefonu. Mes imsimės reikiamų veiksmų, kad išspręstume problemą.

  1. Kaip susisiekti su Jumis?

Jei turite klausimų, pastabų ar siūlymų, galite susisiekti su mumis el. paštu purpure.lt@gmail.com arba telefonu (įveskite telefono numerį). Taip pat galite naudoti kontaktų formą mūsų svetainėje.

  1. Ar saugu naudotis mano asmens duomenimis purpure.lt svetainėje? 

Daugiau informacijos apie asmens duomenų apsaugą galite rasti mūsų Privatumo politikoje.

  1. Kaip galiu užsisakyti dovanų kuponą?

Dovanų kuponą galite užsisakyti mūsų internetinėje svetainėje arba kreipdamiesi į mus el. paštu arba telefonu. Po apmokėjimo gausite dovanų kuponą el. paštu arba, priklausomai nuo pasirinkimo, jis bus išsiųstas Jums paštu.

  1. Ar galiu keisti užsakymą po jo patvirtinimo?

Jei norite pakeisti užsakymą po jo patvirtinimo, turite nedelsiant kreiptis į mus el. paštu arba telefonu. Pakeitimai gali būti įmanomi tik tuo atveju, jei užsakymas dar nebuvo pradėtas vykdyti.

  1. Ar prekės yra sertifikuotos?

Taip, prekės, parduodamos purpure.lt svetainėje, yra sertifikuotos ir atitinka visus Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos reikalavimus.

  1. Ar galiu atsiimti prekę asmeniškai?

Taip, prekę galite atsiimti asmeniškai, pasirinkę atsiėmimo vietą užsakymo metu. Asmeninio atsiėmimo vietą ir laiką sutarsime su Jumis telefonu arba el. paštu.

  1. Kokia yra prekių garantija?

Prekių garantija skiriasi priklausomai nuo prekės rūšies, gamintojo ar tiekėjo nurodymų. Garantinio laikotarpio ir sąlygų informaciją galite rasti prekės aprašyme arba garantiniame talone, jei toks yra pateiktas.

  1. Kaip sužinoti apie naujienas, akcijas ir nuolaidas?

Naujienas, akcijas ir nuolaidas galite sekti mūsų internetinėje svetainėje, užsiprenumeruoti naujienlaiškį arba sekti mus socialiniuose tinkluose.

Jei turite kitų klausimų ar reikia pagalbos, nesivaržykite kreiptis į mus el. paštu purpure.lt@gmail.com arba telefonu +370 676 64251.